Hoi,
Toch miste ik het lopen in een groep, en heb me daarom weer aangemeld. Nu las ik hier op een vraag van iemand, welke training dan te vervangen. Je adviseerde het vogels kijken. Maar denk dat dat misschien ook aan het schema van diegene lag, die de vraag stelde.
De loopgroep waarbij ik ga lopen, doen ongeveer 10km per keer. Nu was het een sterloop. 150, 300, 400 en 600mtr eerste serie extensief heen en intensief terug de rust is iedere keer de gelopen tijd. 2e ronde andersom, intensief heen, extensief terug.
Kan ik dan deze training vervangen door vogels kijken? of toch 1 van de andere trainingen ivm intensiteit? Het is vaak een soort interval training, maar kan ook een x een rustige duurloop zijn. Altijd anderhalf uur met wat loopscholing en totaal ongeveer 10km incl in en uitlopen.
Hoor graag welke sportrustentraining ik het beste kan vervangen?
Groetjes,
Margreet
loopgroep
- RunningRob - Sportrusten
Re: loopgroep
Hoi Margreet,
Als je een tweede sport doet naast het hardlopen dan kun je eventueel "vogels kijken" vervangen door een training van deze tweede sport.
Maar als je alternatief een intensieve hardlooptraining bij de club is dan is het uiteraard ook prima om deze training te doen in plaats van de intensieve Sportrusten training.
Blijde groet,
Rob
Als je een tweede sport doet naast het hardlopen dan kun je eventueel "vogels kijken" vervangen door een training van deze tweede sport.
Maar als je alternatief een intensieve hardlooptraining bij de club is dan is het uiteraard ook prima om deze training te doen in plaats van de intensieve Sportrusten training.
Blijde groet,
Rob