Gekke 100 dagen

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
gunnetje

Gekke 100 dagen

Bericht door gunnetje »

100 dagen geleden (inmiddels 101 dagen) ben ik via mijn werkgever DHL begonnen met het Fit to wear yellow programma in combi met sportrusten... Als hardloper (halve marathons, marathon van NEW YORK) was ik beetje in dip geraakt dus mooie gelegenheid om het weer op te pakken... Mooi programma dat sportrusten... Ik had als doel de 10EM tijdens de bridge to bridge te lopen... Maar na 45 dagen spontaan een racefiets gekocht samen met mijn vriend die vroeger veel gefietst heeft... Vanaf dag 1 (dag 46 in sportrustenprogramma) voelde ik me top op zo'n racefiets... Tja... Wat nu... Dan maar switchen en me ingeschreven samen met mijn vriend voor de 110 km tijdens de Gerrie Knetemann classic... Gisteren 11-09-2016 was het zover.. Week voorafgaand ook nog wat ziek... En het resultaat was super... 110 km in 03.59.44 met 2 verplichte stops en 2x stop bij onze auto ivm wisselen jasjes...
Super lekker gereden met soms snelheden van 39 km per uur...

Best wel trots op mezelf maar meer trots op mijn vriend die mij in korte tijd zo goed heeft weten te trainen!

Sportrusten is mooi programma... Door mijn switch van lopen naar fietsen hem niet de hele 100 dagen kunnen gebruiken... Maar ondanks alles stond ik

FIT TO WEAR YELLOW aan de start en kwam ik zelfs fit over de finish!
RunningRob - Sportrusten

Re: Gekke 100 dagen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Mooi verhaal,

Ook leuk een respons te mogen zien van een DHL-er!
(al zijn die er misschien meer geweest maar niet als zodanig herkend :D )

Met blijde groet,

Rob
Plaats reactie