Zware benen.. wat te doen met laatste trainingen

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Femke Debeij

Zware benen.. wat te doen met laatste trainingen

Bericht door Femke Debeij »

Beste Rob of..,

Volgende week zondag ga ik mijn 1e marathon lopen in Rdam!
Alles loopt tot nu toe goed. Wel een paar trainingen in begin gemist door paar dagen skivakantie en en door drukte op mijn werk.
Een paar hele drukke weken achter de rug waarin ik merkte dat ik zo vermoeid was door stress en weinig slapen waardoor ik 1training heb afgebroken of overgeslagen (vogels kijken) om rust te nemen.
Afgelopen zondag 26 maart 1/2 in Venlo gelopen op hoge marathonhartslag wat goed ging. Daarna dinsdag intensieve traint gehad met mijn hardloop groep. Gisteren stond er een 14 km training op programma met hoge hardslag. Na het vertrek vorlfecik meteen zware benen en knieën (geen blessure) daardoor training afgebroken, voelde niet goed.

Waar doe ik nu goed aan, vandaag deze training alsnog doen, vogeltjes kijken laten vervallen en zondag laatste training met lage hartslag? Of de training van gisteren geheel laten vervallen en zondag laatste training? Wil graag met een goed gevoel afsluiten voor Rdam!

Hoor graag van je,
Sportieve groet, Femke
RunningRob - Sportrusten

Re: Zware benen.. wat te doen met laatste trainingen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Femke,

Volg gewoon je schema, dus je hoeft de training niet in te halen en ga gewoon vogels kijken.
Gewoon rustig toewerken naar de marathon en daar mag je weer vlammen :D

Met blijde groet,

Rob
Plaats reactie