Opnieuw starten met het schema

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
runningroos

Opnieuw starten met het schema

Bericht door runningroos »

Hallo,

Ik ben eigenlijk 9 september begonnen met het 100 dagen schema, na 3 goede weken ben ik daarna bijna een maand uit de roulatie geweest ivm een hardnekkige verkoudheid. (alleen wat rustig gefietst die weken), daarna in november door drukte op werk erg weinig kunnen training. (wel begin november een 10km wedstrijd voluit gelopen met hartslagmeter, dus een goede meting wat mijn basis is zonder trainen met het schema :-). Ik wil nu graag vanaf 4 december opnieuw met het programma beginnen om dan begin maart eindelijk echt de halve marathon te lopen.

Is het mogelijk om de startdatum aan te passen? Ik heb gezocht of de vraag al eerder is gesteld, maar vind daarbij geen eenduidig antwoord. Bij gegevens aanpassen kan ik zelf in ieder geval niet de startdatum aanpassen.

met vriendelijke groet,
Roos
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Re: Opnieuw starten met het schema

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag Roos,

Het is inderdaad niet mogelijk om je startdatum aan te passen als je al ver in schema bent.
Ik heb de start van je programma zojuist gewijzigd naar 4 december.

Succes!

Ontspannen groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
runningroos

Bericht door runningroos »

Ik heb het gezien. dank je wel! Vandaag voor mijn verjaardag een mooie nieuw sporthorloge gekregen, garmin forerunner 35 met hartslagmeting op de pols. Zo kan ik 's morgens ook veel gemakkelijker mijn rusthartslag meten.
Morgen dus met uitgerust en met frisse moet weer beginnen aan het schema om in maart een mooie halve marathontijd te lopen :-)
Met sportieve groet, Roos
Dabbe74

Bericht door Dabbe74 »

Hai, ik zocht deze vraag ook, maar ik zou 2 januari beginnen en moet dit noodgedwongen een maanda uitstellen......waar kan ik dit aanpassen?
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Dabbe,

Klik op je dashboard op "Volledig schema" en dan op "Gegevens aanpassen". Dan kun je de start of einddatum aanpassen.

Laat het even weten als het niet lukt. Zoals Mark al aangeeft kun je deze niet meer aanpassen als je al verder in het schema bent.

Met blijde groet,

Rob
Plaats reactie