Start datum aanpassen
Start datum aanpassen
Hoi, weet iemand misschien hoe je de startdatum van een 100Km wielren programma kunt aanpassen. Nu vallen in mijn schema precies door de weeks de lange trainingen, die wil ik uiteraard in een weekend dag hebben...ik moet ook nog werken (voor een nieuwe fiets...haha). Hoor het graag. Dank alvast. J.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Start datum aanpassen
Als je net begonnen bent kun je de datum nog aanpassen via "Volledig schema" en dan te kiezen voor "Gegevens aanpassen".
Hier kun je ook je weekindeling aanpassen.
Als je de datum niet (meer) kunt aanpassen, laat het dan even weten.
Blijde groet,
Rob
Hier kun je ook je weekindeling aanpassen.
Als je de datum niet (meer) kunt aanpassen, laat het dan even weten.
Blijde groet,
Rob
Hoi Rob,
Dank voor je reactie. Heb ik geprobeerd (ik begin zaterdag 16 juni). Ik kan alleen de dagen rust en training wijzigen, maar ik wil eigenlijk het gehele schema gewoon 2 dagen later starten (dus op de 18de, dan zitten de meeste langere trainingen in de weekenden. Heb je enig idee hoe ik dat in 1x kan doen? Dank alvast.
Dank voor je reactie. Heb ik geprobeerd (ik begin zaterdag 16 juni). Ik kan alleen de dagen rust en training wijzigen, maar ik wil eigenlijk het gehele schema gewoon 2 dagen later starten (dus op de 18de, dan zitten de meeste langere trainingen in de weekenden. Heb je enig idee hoe ik dat in 1x kan doen? Dank alvast.
- RunningRob - Sportrusten
Ik heb Mark gevraagd hier even naar te kijken, normaal gesproken kun je zelf (op de plek waar je ook de week indeelt) de startdatum aanpassen voordat je daadwerkelijk bent begonnen met trainen, maar ik moet zeggen dat ik dat niet precies weet voor het fietsprogramma.
Blijde groet,
Rob
Blijde groet,
Rob