socialrun
socialrun
Dag,
drie weken voor de marathon van eindhoven doe ik mee aan de socialrun.
Een run waarbij je in 48 per deelnemer ong 50 kilometer loopt.
Je loopt telkens 2 kilometer waarna je een half uur niets hoeft. Nadat je dit vijf keer gedaan hebt, krijg je vier a vijf uur rust.
Qua hardlopen en belasting prima te doen maar het is doodvermoeiend vanwege slaaptekort en doordat je ook snachts loopt.
Nu vroeg ik me af hoe ik dit het beste in mijn schema kan inpassen. Tips en trucks?
groet Geert
ps de evaring om snachts te lopen is fantastisch trouwens.
drie weken voor de marathon van eindhoven doe ik mee aan de socialrun.
Een run waarbij je in 48 per deelnemer ong 50 kilometer loopt.
Je loopt telkens 2 kilometer waarna je een half uur niets hoeft. Nadat je dit vijf keer gedaan hebt, krijg je vier a vijf uur rust.
Qua hardlopen en belasting prima te doen maar het is doodvermoeiend vanwege slaaptekort en doordat je ook snachts loopt.
Nu vroeg ik me af hoe ik dit het beste in mijn schema kan inpassen. Tips en trucks?
groet Geert
ps de evaring om snachts te lopen is fantastisch trouwens.
- RunningRob - Sportrusten
Re: socialrun
Hoi,
Onder de Sportrusters zijn er wel meer die 's nachts lopen
Belangrijkste is dat je uitgerust aan de start staat. Dus je hoeft je niet speciaal voor te bereiden, alleen zou ik de 2 a 3 dagen voor de run rust nemen en niet trainen. Daarna kijk je gewoon hoe je je voelt. Als je twijfelt ga je eerst een keertje vogels kijken, en als dat goed gaat pak je het schema weer op.
Succes!
Blijde groet,
Rob
Onder de Sportrusters zijn er wel meer die 's nachts lopen
Belangrijkste is dat je uitgerust aan de start staat. Dus je hoeft je niet speciaal voor te bereiden, alleen zou ik de 2 a 3 dagen voor de run rust nemen en niet trainen. Daarna kijk je gewoon hoe je je voelt. Als je twijfelt ga je eerst een keertje vogels kijken, en als dat goed gaat pak je het schema weer op.
Succes!
Blijde groet,
Rob
Leuk om dit onderwerp tegen te komen, ik doe ook mee aan de Social Run en had ook al bedacht dat ik het daarom heen maar iets rustiger aan moest doen met de trainingen.
Doet er ook iemand van het Sport Rusten team mee?
Doet er ook iemand van het Sport Rusten team mee?
- RunningRob - Sportrusten
Niet dat ik weet.Gri schreef:Doet er ook iemand van het Sport Rusten team mee?
Succes!
Blijde groet,
Rob