Vanwege lichamelijk niet fit zijn heb ik vandaag een mijn marathon hartslag hoog training omgewisseld met de intensieve training.
Hoe moet ik dit invullen in het schema?
Ik heb het nu gewoon bij de dag van vandaag ingevuld met de juiste waarden alleen blijft er dan een marathon hoog training boven staan.
Doe ik het goed of moet ik het anders invullen?
Andere training dan gepland
-
joeyvandermeijde
- RunningRob - Sportrusten
Re: Andere training dan gepland
Hoi,
Als je een training op een andere dag doet, moet je hem invullen op de dag dat de trainingoorspronkelijk gepland stond. Dus als je de training van woensdag op donderdag doet, vul je hem in bij woensdag en niet op donderdag.
Op het moment dat je de training invult kun je de datum veranderen, dus in het gegeven voorbeeld verander je de datum naar 1 dag later. Als je dan later onder "Mijn trainingen" kijkt, staat de training daar met de juiste datum.
Mocht je er niet uitkomen hoor ik graag.
Blijde groet,
Rob
Als je een training op een andere dag doet, moet je hem invullen op de dag dat de trainingoorspronkelijk gepland stond. Dus als je de training van woensdag op donderdag doet, vul je hem in bij woensdag en niet op donderdag.
Op het moment dat je de training invult kun je de datum veranderen, dus in het gegeven voorbeeld verander je de datum naar 1 dag later. Als je dan later onder "Mijn trainingen" kijkt, staat de training daar met de juiste datum.
Mocht je er niet uitkomen hoor ik graag.
Blijde groet,
Rob