1 dag later beginnen
1 dag later beginnen
Hoi,
Op 29 november start mijn 100 dagen schema.
Ik zou dan beginnen met een 7KM loop.
Als ik mijn halve marathon datum 1 dag verplaatst. (dus dan zou ik een 99 dagen schema hebben)
kom ik uit op eerst een rustdag, en de dag daarna een training van 4 km.
Deze start past mij eigenlijk veel beter. Zou ik dat kunnen doen?
En ik heb nu de 10km voluit, op de woensdag, en zou die graag in het weekend lopen. Dat kan je toch aanpassen? Gewoon de woensdag en de zondag andersom instellen?
Hoor het graag.
Vind het best spannend allemaal, dus zo in de aanloop heb ik vast nog wel meer vragen.
Zit ook nog even met het omslagpunt. Ga de test doen, zoals jullie in het boek hebben omschreven, en als ik dan vragen heb, meld ik me weer.
Zijn jullie toch voor? Ben bang dat ik misschien de veel vragen af ga vuren.
Groetjes,
Margreet
Op 29 november start mijn 100 dagen schema.
Ik zou dan beginnen met een 7KM loop.
Als ik mijn halve marathon datum 1 dag verplaatst. (dus dan zou ik een 99 dagen schema hebben)
kom ik uit op eerst een rustdag, en de dag daarna een training van 4 km.
Deze start past mij eigenlijk veel beter. Zou ik dat kunnen doen?
En ik heb nu de 10km voluit, op de woensdag, en zou die graag in het weekend lopen. Dat kan je toch aanpassen? Gewoon de woensdag en de zondag andersom instellen?
Hoor het graag.
Vind het best spannend allemaal, dus zo in de aanloop heb ik vast nog wel meer vragen.
Zit ook nog even met het omslagpunt. Ga de test doen, zoals jullie in het boek hebben omschreven, en als ik dan vragen heb, meld ik me weer.
Zijn jullie toch voor? Ben bang dat ik misschien de veel vragen af ga vuren.
Groetjes,
Margreet
Re: 1 dag later beginnen
Het verschuiven van de woensdag en zondag training is gelukt.
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Ha Margreet,
Stel gerust al je vragen, we helpen je graag.
Je kan het beste je schema gewoon op 29 november laten beginnen, dan is dag 100 jouw evenement.
Je trainingen en rustdagen kan je zelf indelen. Dit kan per week, via het potloodje in de rechtbovenhoek bij een week.
Je kan het ook globaal instellen via 'Mijn gegevens'. Dit werkt dan door in je hele schema.
Kom je hiermee verder?
Stel gerust al je vragen, we helpen je graag.
Je kan het beste je schema gewoon op 29 november laten beginnen, dan is dag 100 jouw evenement.
Je trainingen en rustdagen kan je zelf indelen. Dit kan per week, via het potloodje in de rechtbovenhoek bij een week.
Je kan het ook globaal instellen via 'Mijn gegevens'. Dit werkt dan door in je hele schema.
Kom je hiermee verder?
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Hoi,
Kan ik zeker iets mee.
En handig dat je het ook per week kan aanpassen.
Mijn dochter is 29/11 jarig, vandaar dat de start niet heel handig uitkomt. Maar dan kan ik 29/11 voor die week dus ook als een rustdag instellen, en ga ik de rest verder met het schema. Weet dat de verjaardag geen excuus moet zijn, want in die 100 dagen, kom ik vast nog wel vaker een uitdaging tegen, in het plannen van de training. Maar als je per week kan aanpassen, is dat wel heel handig, voor dat soort situaties. Ga ervoor
Kan ik zeker iets mee.
En handig dat je het ook per week kan aanpassen.
Mijn dochter is 29/11 jarig, vandaar dat de start niet heel handig uitkomt. Maar dan kan ik 29/11 voor die week dus ook als een rustdag instellen, en ga ik de rest verder met het schema. Weet dat de verjaardag geen excuus moet zijn, want in die 100 dagen, kom ik vast nog wel vaker een uitdaging tegen, in het plannen van de training. Maar als je per week kan aanpassen, is dat wel heel handig, voor dat soort situaties. Ga ervoor