DID IT

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
mrgrtbns

DID IT

Bericht door mrgrtbns »

Vandaag de Halve van Haren gelopen.
Wat hadden we geluk met het weer! Er was aldoor regen voorspeld, en opeens leken de verwachtingen beter te worden. Werd vanmorgen wakker, en zag door de gordijnen heen, dat ze zon scheen! :D
Was best wel zenuwachtig, en dat was zelfs gister erger dan vandaag. En die zenuwen doen stoute dingen met hartslagen :shock: :evil:
Ben naar mijn idee, rustig gestart, voelde als vogelskijken, maar al snel zat mijn hartslag (te) hoog. Heb het op den duur maar een beetje los gelaten, en wilde eigenlijk onder de 7/km blijven lopen. Dat is lang gelukt, maar uiteindelijk liep die toch iets op. Mijn uiteindelijke tijd was, 2:29:20. Net voor de limit van 2:30 binnen ;)

Het schema van sportrusten vond ik heel fijn om te volgen. Na de wintersport van 2 weken geleden, en het slechte weer wat we toen hadden, had ik wel een dipje, maar kon me er overheen zetten.

De trainingen hebben ervoor gezorgd dat ik het redelijk makkelijk kon volgen, en mij niet totaal uitputten. Ben in een ander schema, wel eens te diep gegaan, en dat is niet fijn.

De begeleiding via mail of koffiehoek, heb ik als zeer prettig ervaren. Altijd een snel en vriendelijk antwoord.

Toch denk ik dat de instelling met mijn omslagpunt niet helemaal goed is gegaan. Dus sportrusten, kom eens richting Groningen, en ik doe graag de test met jullie.

Nu was het af en toe wat zoeken en aanpassen, zelfs nog in de laatste 2 week. Zou het schema graag nog eens doen, en dan kijken of het anders gaat met de hartslagen. En dat ik dan misschien ook wel wat sneller wordt. Dat lukte wel bij de 10 km voluit, maar op de lange afstand, wordt ik echt een slome diesel, die lekker langzaam doordieseld. Ook goed, maar had de hoop dat ik met het sportrustenschema toch iets sneller was geworden.

MAAR verder helemaal top, en blijf ik zo trainen.

Groetjes,
Margreet
stigmos

Re: DID IT

Bericht door stigmos »

Gefeliciteerd. Leuk om te lezen.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Hartelijke groet, Saskia

You'll Never RUN Alone
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Margreet,

Super! Gefeliciteerd met je prestatie! Hulde! :D :D
mrgrtbns schreef: 07 mar 2020, 18:30 Dus sportrusten, kom eens richting Groningen, en ik doe graag de test met jullie.
Hier wordt aan gewerk!

Houd de agenda in de gaten:
https://www.sportrusten.nl/agenda/

Blijde groet,
Rob
mrgrtbns

Bericht door mrgrtbns »

Dank je!
Fijn dat jullie ermee aan het werk zijn. En in de buurt is natuurlijk ook oke. BV ergens boven Zwolle ;)
Ga de agenda in de gaten houden. :)

Had ook nog een prive bericht gestuurd (2x) , maar die lijkt niet aan gekomen te zijn.

Groetjes,
Margreet
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Margreet,
mrgrtbns schreef: 10 mar 2020, 09:42 Had ook nog een prive bericht gestuurd (2x)
Aan wie had je die gestuurd? Ik zie dat ik een paar privé berichten van je heb gehad, en die zijn volgens mij beantwoord ;)

Blijde groet,
Rob
mrgrtbns

Bericht door mrgrtbns »

Zag het hier niet terug, rechtsboven in het scherm bij priveberichten.
Daarom heb ik het later naar het sportrusten email adres gestuurd.

Groetjes,
Margreet ;)
Plaats reactie