hardlopen met een nekhernia
-
Esther Tuinier
hardlopen met een nekhernia
Ik ben aan het trainen voor de marathon van Rotterdam, nog een kleine maand te gaan. Sinds 24 februari jl.wordt bij mij een nekhernia vermoed en heb ik niet meer hardgelopen. Voor de nekhernia ben ik bij de fysio. Woensdag 4 maart heb ik weer een half uurtje rustig gelopen, dat best redelijk ging en dat ga ik morgen weer doen. Heb je advies voor mij voor de komende maand en of ik wel of niet zal starten?
Groet Esther
Groet Esther
- RunningRob - Sportrusten
Re: hardlopen met een nekhernia
Hoi Esther,
Poeh, dat durf en kan ik je helaas niet vertellen.
Stel dat je vanaf nu weer gewoon kan trainen, dan zie ik conditioneel weinig problemen.
Maar ik kan niet inschatten in hoeverre de nekhernia in de weg kan zitten bij je trainingen.
Ik zou dit overleggen met je fysio.
Sterkte!
Rob
Poeh, dat durf en kan ik je helaas niet vertellen.
Stel dat je vanaf nu weer gewoon kan trainen, dan zie ik conditioneel weinig problemen.
Maar ik kan niet inschatten in hoeverre de nekhernia in de weg kan zitten bij je trainingen.
Ik zou dit overleggen met je fysio.
Sterkte!
Rob
-
Esther Tuinier
Beste Rob,
Dank je wel voor je reactie. Inmiddels is bekend dat de marathon Rotterdam wordt uitgesteld, dat komt vanwege mijn nekhernia goed uit. Inmiddels ben ik weer lekker aan het hardlopen, dus heb ik goede hoop dat ik tzt kan starten
Groet,
Esther
Dank je wel voor je reactie. Inmiddels is bekend dat de marathon Rotterdam wordt uitgesteld, dat komt vanwege mijn nekhernia goed uit. Inmiddels ben ik weer lekker aan het hardlopen, dus heb ik goede hoop dat ik tzt kan starten
Groet,
Esther
- RunningRob - Sportrusten
Fijn om te horen! Succes!