Hoi Janneke,
Ik zit op dag 11 van het programma. Gaat erg goed qua eten, kan me goed aan de 3 eetmomenten houden, afgelopen zaterdag pas iets gezondigd (stukje Tony Chocolonely

), verder nog niet echt behoefte aan gehad. Dat gaat dus allemaal heel goed. (-2,5 kg nu) Alleen mijn energie en gevoel.. ik heb al even wat minder energie sinds de begindagen, hardlopen ging heeeel moeizaam.. maar sinds gisteren voel ik me echt zooo moe, futloos, lichte hoofdpijn (duizelig, maar dat heb ik wel eens vaker) eigenlijk gewoon wel beroerd, ziekig! Iedere ochtend check ik mijn hartslag, dat deed ik al vanaf 1 maart ivm 100 dagenprogramma, dat gaat wel oke denk ik. Rusthartslag was vanaf 1 maart rond 57/59. Nu vanaf 1 mei zit ik iedere keer rond 50/51, dus dat is volgens mij wel goed. Maar ik voel me dus echt niet oke, hoort dit er echt bij? Gisteren had ik volgens schema moeten hardlopen, dat heb ik overgeslagen, kon het niet opbrengen, wel gewandeld in de middag maar daarna werd ik echt niet lekker. Is dit allemasl wel goed? Hoe lang kan dit duren?
Ik hoor het graag!
Groetjes, Gerdi