Geblesseerd wat nu?
Geblesseerd wat nu?
Ik heb een overbelaste dikke teenpees... tja je kunt wat krijgen soms. Daardoor even rust en geen voortgang programma. Hoe nu verder? En weer volledig opnieuw beginnen zodra het kan of iets aangepasts gaan doen? Ik ben benieuwd.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Geblesseerd wat nu?
Hoi Jet,
Heb je een doel? Dus een bepaalde wedstrijd die je wilt gaan lopen? (Voor zover mogelijk in deze tijd...)
En wat ook wel belangrijk is: komt je blessure door het hardlopen denk je?
Als de blessure niet door het hardlopen komt en je hebt een bepaald doel, dan moeten we kijken hoe we weer in het schema instromen. Is dit niet het geval dan kunnen we wellicht een paar weken (of het hele schema) opnieuw doen.
Blijde groet,
Rob
Heb je een doel? Dus een bepaalde wedstrijd die je wilt gaan lopen? (Voor zover mogelijk in deze tijd...)
En wat ook wel belangrijk is: komt je blessure door het hardlopen denk je?
Als de blessure niet door het hardlopen komt en je hebt een bepaald doel, dan moeten we kijken hoe we weer in het schema instromen. Is dit niet het geval dan kunnen we wellicht een paar weken (of het hele schema) opnieuw doen.
Blijde groet,
Rob
Ik ben we vrij zeker van dat het door het hardlopen is ontstaan, inclusief wandelen bergafwaarts. Overbelaste dikke-teen-pees. Het doel was halve marathon amsterdam. We weten wat er mee is.. dus voorlopig geen doel. Fysio is in actie en die heeft nog geen groen licht gegeven. Zodra wel het geval dan denk ik maar opnieuw te beginnen. Nu maar eerst goed herstellen al baal ik. Te vroeg weer beginnen is ellende voor nog later denk ik dan maar zo.
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Jet,
Opnieuw beginnen lijkt me in dit geval ook een goede optie. Dan zijn de afstanden weer wat korter en dan kun je weer rustige opbouwen.
Als je weer wilt beginnen kun je de start- of einddatum zelf aanpassen.
Sterkte met het herstel!
Rob
Opnieuw beginnen lijkt me in dit geval ook een goede optie. Dan zijn de afstanden weer wat korter en dan kun je weer rustige opbouwen.
Als je weer wilt beginnen kun je de start- of einddatum zelf aanpassen.
Sterkte met het herstel!
Rob