Voluit!
Voluit!
Hallo,
Aanstaande zondag hebben we met de loopgroep een prestatieloop en daarna als beloning thee met oliebollen.
Ik wil dan graag de 10 km meedoen, maar vraag mij af of dat kan in het schema (halve marathon)
Zondag is dag 15 voor mij en in mijn schema staat er op dag 22 pas een 10 km VOLUIT training.
Meedoen ipv de 7 km training die voor dit weekend in het schema staat of niet?
Groetjes,
Karin
Aanstaande zondag hebben we met de loopgroep een prestatieloop en daarna als beloning thee met oliebollen.
Ik wil dan graag de 10 km meedoen, maar vraag mij af of dat kan in het schema (halve marathon)
Zondag is dag 15 voor mij en in mijn schema staat er op dag 22 pas een 10 km VOLUIT training.
Meedoen ipv de 7 km training die voor dit weekend in het schema staat of niet?
Groetjes,
Karin
- RunningRob - Sportrusten
Re: Voluit!
Hoi Karin,
Lekker meedoen zou ik zeggen. Je zou er een vervroegde 10km voluit van kunnen maken maar als dat er niet in zit, lekker gewoon 10km lopen.
Met blijde groet,
Rob
Lekker meedoen zou ik zeggen. Je zou er een vervroegde 10km voluit van kunnen maken maar als dat er niet in zit, lekker gewoon 10km lopen.
Met blijde groet,
Rob
Hoe hard is voluit dan eigenlijk?
Goede vraag, voluit is dus zo hard mogelijk.
Maar dan wel zo dat je je krachten over de 10km verdeelt. Dus rustig beginnen en dan langzaam opbouwen tot een tempo wat je de gehele 10km vol kunt houden. Tegen het einde zal je hartslag in de buurt van je omslagpunt liggen.
Succes!
Rob
Maar dan wel zo dat je je krachten over de 10km verdeelt. Dus rustig beginnen en dan langzaam opbouwen tot een tempo wat je de gehele 10km vol kunt houden. Tegen het einde zal je hartslag in de buurt van je omslagpunt liggen.
Succes!
Rob
Ik ga mijn best doen, dankjewel!
Hallo,
Gelukt!
Ik heb een lekker tempo aangehouden, ik kon het 10 km volhouden.
Ik zat steeds rond een hartslag die ik in de training ook moet aanhouden en aan het einde wat meer richting omslagpunt.
Voelde me goed, niet kapot. Dat bewaar ik voor de VOLUIT training voor dag 22.
Zelfs mijn tijd op de 10 km verbeterd! (Blij!)
Voldane groet,
Karin
Gelukt!
Ik heb een lekker tempo aangehouden, ik kon het 10 km volhouden.
Ik zat steeds rond een hartslag die ik in de training ook moet aanhouden en aan het einde wat meer richting omslagpunt.
Voelde me goed, niet kapot. Dat bewaar ik voor de VOLUIT training voor dag 22.
Zelfs mijn tijd op de 10 km verbeterd! (Blij!)
Voldane groet,
Karin
Leuk om te horen
Ga zo door!
Met blijde groet,
Rbo
Ga zo door!
Met blijde groet,
Rbo