Waar is die man met de hamer?

Plaats reactie
Kristien

Waar is die man met de hamer?

Bericht door Kristien »

Gisteren mijn eerste marathon uitgelopen en mijn God, wat was het warm. Daarbij kwam nog dat er tussen Visé en Maastricht (en terug) geen 500 meter schaduw te bespeuren was. Ik heb jullie schema minutieus gevolgd en heb van elke training en ademhalingsoefening genoten. Volgens mijn 10-kilometer-tijd was 4u30 haalbaar, maar het werd 4u56 en daar ben ik superfier op. Ik heb me tot kilometer 23 aan de voorgeschreven 9,3 km/u gehouden tot ik besefte dat het tijd was om te genieten (mijn hartslag was zo een 10 slagen hoger dan normaal). Ik heb mijn tempo vertraagd, voldoende tijd genomen om te drinken en 19 km genoten. En de man met de hamer? Niet gezien, misschien was ik wat te langzaam voor hem, maar ik ben enorm blij dat ik dankzij jullie geleerd heb om te luisteren naar mijn lijf en op een gezonde manier te genieten van het lopen.

Dank jullie wel!
RunningRob - Sportrusten

Re: Waar is die man met de hamer?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Kristien,

Gefeliciteerd en dank voor je mooie verhaal!
De omstandigheden gisteren zijn een mooi voorbeeld van het punt dat je altijd goed op je hartslag moet letten.
Prima gelopen!

met blijde groet,

Rob
PatriciavdS

Bericht door PatriciavdS »

Ongelooflijk knap Kristien, heb aan je gedacht... Proficiat met je topprestatie. Van mijn clubgenoot begreep ik dat het inderdaad moordend was die hitte. Petje af dat je überhaupt bent gestart! Groetjes Patricia
MarleenQatari

Bericht door MarleenQatari »

Knap! Je instelling alleen al dat de man met een hamer niet eens aan bod kwam is top. Dat is wat ze noemen: genieten van je hobby!
Plaats reactie