Amsterdam

Plaats reactie
Tipmans

Amsterdam

Bericht door Tipmans »

Ik heb altijd geroepen voor mijn 40ste loop ik een marathon. Ik heb het zolang mogelijk uitgesteld, maar 16 oktober 2016 moest hem worden (morgen 18 oktober word ik 40). Vorig jaar november ingeschreven er moesten nog wel wat kilootjes af (5 om precies te zijn).
In maart een loop gedaan in Diever van 28 kilometer en hier kwam ik gebleseerd vandaan. Na 8 DryNeedling sessies (en nu 10 kilo te zwaar) mocht ik eind juni weer rustig gaan beginnen. Men zei dat ik de marathon beter uit mijn hoofd kon zetten. Ik dacht moet rustig aan trainen en mijn oog viel op sportrusten. Aangemeld en eem week later dan 9 juli het programma opgepakt. Het trainen ging voorspoedig en ik had er zin in afgelopen zondag. Wat een geweldig evenement en wat een entourage. Vanaf de start lag mij hartslag wel te hoog
Moest rond de 148 liggen maar schommelde tussen de 155 en 160. Tot de 30 km ging het redelijk, maar toen begon de marathon voor mij. Ondanks het mooie weer kreeg ik al last van de warmte en moest elke waterpost goed gebruiken, maar ik was nog steeds aan het rennen en lag op koers. Tot 6 kilometer voor het einde ik kramp in mijn bovenbeen kreeg. Heb hele stukken moeten lopen en heb in het Vondelpark zelfs op een bankje gezeten. Tanden op elkaar en de laatste 2200 meter waten niwt de mooiste, maar we hebben het gehaald. Niet in de tijd die we voor ogen hadden, maar voor 4 uur 13 hoeven we ons ook niet te schamen.
RunningRob - Sportrusten

Re: Amsterdam

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Gefeliciteerd! Toch maar gehaald :D
Rob
Plaats reactie