bijstellen schema
bijstellen schema
Ik heb mijn schema een beetje aangepast ( mijn 10 km tijd wat bijgesteld) want ik liep op een te lage hartslag tijdens mijn trainingen rennen op marathon hartslag.
Nu heb ik drie trainingen op drie verschillende hartslagen: 154 voor intensief en 149 en 144 trainen op marathon hartslag...
en vierde training vogels kijken..
Hoe zit dit?
Nu heb ik drie trainingen op drie verschillende hartslagen: 154 voor intensief en 149 en 144 trainen op marathon hartslag...
en vierde training vogels kijken..
Hoe zit dit?
- RunningRob - Sportrusten
Re: bijstellen schema
Hoi,
Wat is er precies niet duidelijk?
Je traint op een lage en een hoge marathonhartslag, omdat je tijdens de uiteindelijke marathon zult merken dat je hartslag langzaam omhoog loopt. Je begint dus op de lage marathonhartslag aan de marathon en deze mag dan langzaam oplopen tot je hoge marathonhartslag. Vandaar dat je de trainingen op marathonhartslag traint op twee hartslagen.
De intensieve doe je lekker snel en vogels kijken zonder meter, lekker rustig.
Is dit een antwoord op je vraag?
Met blijde groet,
Rob
Wat is er precies niet duidelijk?
Je traint op een lage en een hoge marathonhartslag, omdat je tijdens de uiteindelijke marathon zult merken dat je hartslag langzaam omhoog loopt. Je begint dus op de lage marathonhartslag aan de marathon en deze mag dan langzaam oplopen tot je hoge marathonhartslag. Vandaar dat je de trainingen op marathonhartslag traint op twee hartslagen.
De intensieve doe je lekker snel en vogels kijken zonder meter, lekker rustig.
Is dit een antwoord op je vraag?
Met blijde groet,
Rob
Re: bijstellen schema
Bedankt. dacht dat et iets mis was met mijn schema