App trainen in hartslagzones voor apple watch
App trainen in hartslagzones voor apple watch
Hoi,
Ik ben op zoek naar een mooie app waarin je kunt trainen in een hartslagzone. Dus niet alleen zien welke hartslag je hebt, maar ook een piepje of melden als je buiten je gewenste hartslagzone komt.
Heeft iemand een tip?
Ik ben op zoek naar een mooie app waarin je kunt trainen in een hartslagzone. Dus niet alleen zien welke hartslag je hebt, maar ook een piepje of melden als je buiten je gewenste hartslagzone komt.
Heeft iemand een tip?
-
sabinebomba
Re: App trainen in hartslagzones voor apple watch
Ik heb helaas geen tip, zelf heb ik ook een Apple Watch Nike+ editie en zoiets lijkt mij ook erg handig, tot nu toe niet iets geschikts gevonden. Ik heb ook bij Apple en Nike gemeld dat ik dit mis op de Apple Watch, samen met een aantal andere dingen ( spijt dat ik mijn TomTom heb verkocht).
Nog een heel ander ding over de Apple Watch; ik vond het erg frustrerend dat ik ontzettend langzaam liep op marathon hartslag, en sinds ik op dit forum heb gelezen dat het kan helpen om je horloge om te draaien naar de binnenkant van je pols, is mijn gemiddelde hartslag veel lager
en komen marathonhartslag en marathontempo perfect overeen! Dat traint een stuk fijner zeg!
Nog een heel ander ding over de Apple Watch; ik vond het erg frustrerend dat ik ontzettend langzaam liep op marathon hartslag, en sinds ik op dit forum heb gelezen dat het kan helpen om je horloge om te draaien naar de binnenkant van je pols, is mijn gemiddelde hartslag veel lager
Hi Sabine,
Dank voor je reactie. En inderdaad erg jammer dat die functie nog niet op de apple watch zit.
Wat betreft tip om horloge om te draaien ga ik zeker eens proberen. Wel gek dat de hartslag lager lijkt te zijn dan.
Dank voor je reactie. En inderdaad erg jammer dat die functie nog niet op de apple watch zit.
Wat betreft tip om horloge om te draaien ga ik zeker eens proberen. Wel gek dat de hartslag lager lijkt te zijn dan.
- RunningRob - Sportrusten
Wat er gebeurt is dat je watch je cadans (armbeweging) meet, en niet je hartslag. Dat verklaart ook de te hoge hartslag want een goede cadans ligt ergens boven de 160, wat voor de meesten boven de marathonhartslag ligtYvonne F. schreef:Wel gek dat de hartslag lager lijkt te zijn dan.
Met de Apple watch heb ik helaas geen ervaring.
Met blijde groet,
Rob