Zit op dag 25 van het schema en het gaat eigenlijk best lekker allemaal. De laatste 2x hardlopen was m'n hartslag alleen wat aan de hoge kant en moeilijk omlaag te krijgen, was erg lastig. Achteraf gezien voel ik me wat verkouden dus denk ik dat het heel goed daaraan kan liggen. Een goede leiddraad zou uiteraard mijn rusthartslag zijn maar door jetlag en nachten overslaan heb ik die die dagen even niet gemeten. Het lopen ging eigenlijk best lekker alleen die hartslag was dus zo hoog, nu vroeg ik me af, wanneer ben je te moe/ziek of wat dan ook om niet te gaan lopen? Kijk, 100% fit ben ik niet maar echt ziek ben ik nu ook weer niet. En soms valt het allemaal wel weer mee als je eenmaal loopt vind ik, of breek ik dan alleen maar conditie af?
Een andere vraag: volgende week loop ik de Dam tot Dam op zondag de 17e en in die week heb ik aan trainingen een 10km op hogere marathonhartslag staan, eentje van 12 op lage marathonhartslag, vogelskijken en 6 km intensief. Ik wil die DtD op snelheid gaan lopen want ik heb nog wat goed te maken tov vorig jaar