Vervolg na 100 dagen wielren training

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Andre Groeneveld

Vervolg na 100 dagen wielren training

Bericht door Andre Groeneveld »

Hallo, ik wil graag verder met een vervolgschema, maar kan dat voor fietsen niet vinden. Ik heb een kortingscode gekregen, maar ik zie dan alleen looptrainingen. Ik wil een fietstraining zonder weer een kompleet pakket te bestellen. Dat heb ik al. Waar kan ik terecht?
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Re: Vervolg na 100 dagen wielren training

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag,

Ik heb je vraag doorgestuurd naar Aart Vierhouten.
Het klopt inderdaad dat deze kortingscode alleen geschikt is voor hardloopprogramma's.

Heb je een bestelling geplaatst met de kortingscode? Ik kan deze namelijk niet terugvinden.
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
Andre Groeneveld

Ik heb nog geen bestelling geplaatst, dat klopt dus. Ik zou het wel willen doen. Ik denk aan het 100+ schema. Ik neem aan dat ik dit ook met de kortingscode zou kunnen kopen, alleen dat lukt niet. Zie alleen het komplete pakket.
Andre Groeneveld

Hallo,
Ik heb nooit antwoord gehad op de vraag. Ik vindt het gebruik van jullie schema erg prettig, maar het lijkt er op dat jullie dit niet kunnen/willen? :roll:
aart

Bericht door aart »

Hi We zijn bezig dit een vaste optie te maken, zodat na het volgen van het 100 dagen schema je kan kiezen voor een vervolgschema. Vandaag ontvang je informatie van Sportrusten hoe je deze bestelling kan doen. Groet Aart
Andre Groeneveld

Dank,

Maar dan zit ik nog steeds met de vraag hoe het dan werkt. Toen ik het eerste programma af had wordt mij ook een kortingscode aangeboden. Ik kon een nieuw schema krijgen voor 30 euro of zo en voor 13 euro per maand of zo lid worden. Ik kan de bedragen zo gauw niet meer vinden. Het enige wat er kon in de webshop was het hele schema inclusief boeken voor 150 euro. Nu biedt je een schema aan voor 100 euro. Dat lijkt niet echt op het aanbod na de 100 dagen. 3x zo duur.

De trainingsaanpak is mij als oudere amateur bevallen. Af en toe een mailtje en een tabel die ingevuld moet worden. Maar 100 euro is wel erg duur als vervolg. Ik had iets van 30 euro verwacht.

ter info Futurum shop biedt trainingpeaks schemas aan voor 19,95
aart

Bericht door aart »

Dag Andre,
Binnen Sportrusten heb ik overleg gehad naar aanleiding van jou mails.
Het is voor de wielrenners nog niet mogelijk geweest enkel het online pakket af te nemen.
Dit is enkel gebeurt binnen de bedrijfsprogramma’s die wij hebben lopen en niet aan particulieren aangeboden.
Wat ook nooit is geweest is dat wij geld hebben gevraagd voor een lidmaatschap. Ben bang dat je dit verward met een andere partij.
Het online pakket met trainingsschema’s bevat geen box met boeken en stickervel.
Je ontvangt wel een code om online je nieuwe 100 dagen trainingsschema uit te kiezen.
Voor het bedrag van €97,- ontvang je dus een volledig uitgewerkt en doordacht trainingsschema waarmee je zeker je doelstellingen gaat bereiken.
Hoop dat je aan de slag gaat met een nieuw Sportrusten wielrennen schema.

Welk doel heb je voor jezelf staan en welk schema wilde je gaan volgen?
Misschien dat ik je hierbij nog kan adviseren?

Hartelijke groet, Aart
Andre Groeneveld

Dag Aart,

Bedankt. Bij mijn weten heb ik die info echt van jullie website via een link die ik kreeg na het beëindigen van de 100 dagen. Ik kan het nu niet meer vinden want het lijkt er op dat ik niet meer overal bij kan op jullie website.

Maar goed. Ik kan best wat advies gebruiken, dus ik zal het eea even toelichten. Ik ben een man van bijna 60 die eigenlijk nooit gesport heeft tot ca 2 jaar geleden omdat ik tot de conclusie kwam dat ik vast zou lopen met mijn gewicht en bewegingsvrijheid. Ik ben toen gaan mountainbiken via een programma van de NWU. Dat was leuk, maar veel te zwaar. Ben toen naar de SMA gegaan. Die zou dat MTB en niet zo'n goed idee was vanwege de sterk wisselende intensiteit. Hij adviseerde mij om gewoon te gaan fietsen op de weg. Dat heb ik er toen maar bijgedaan en ben blijven mountainbiken. Helaas werd mijn conditie niet veel beter. Dat begreep ik pas toen ik jou website zag en ook de 100 dagen beginners bestelde. Ben vervolgens met jou schema aan de slag gegaan en toen ging het wel steeds beter. Ik heb de mountainbike geparkeerd en was eigenlijk van plan om een racefiets te kopen. Alleen in de winkel kwam ik tot de conclusie dat ik dat eigenlijk helemaal niet wilde. Ik vindt een racefiets helemaal niks. Voorover hangen en dunne bandjes etc. Ik wil iets stoers. Ik dacht dus aan een gravelbike. De winkel raadde mij dat af en liet mij op een cross hybride fietsen. Daarmee is de weg mogelijk maar een zijstapje het bos in ook en de zit is niet zo voorover. De combinatie van een dieet met sportrusten heeft mij enorm geholpen. Ik kan nu gewoon 50 km fietsen, ben 15 kg afgevallen en voel me beter. Verder begin ik het fietsen leuk te vinden. Ik rijd 3x in de week 20-30km en kan makkelijk 50 km in een keer halen. Mijn conditie is beter.

Wat ik nu wil is een toertocht tot 100 km kunnen rijden. Verder wil ik een betere conditie en het eea vol kunnen houden.Ik vindt het rijden op bospaden, soms een single track en dan weer vaste wegen het mooist. Dus ik denk dat ik op mijn cross hybride blijf rijden. Ik wil alleen wat harder kunnen rijden en het tot 100 km kunnen halen.

Graag dus je advies over het schema.

groet,

Andre
Andre Groeneveld

Nou, dan heb ik uiteindelijkbetaald en dan gebeurt er niks. Geen schema, geen toegang. Alleen een opmerking het is inbehandeling. Wanneer krijg ik nu toegang? :cry:
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag Andre,

Het vervolgschema voor wielrennen is zoals gezegd nog geen vaste functionaliteit, waardoor de verwerking van je bestelling nog niet is geautomatiseerd.

Ik zie nu je bestelling in ons systeem staan. Vandaag stuur ik je een mail hoe je je nieuwe schema kan activeren.

Alvast veel fietsplezier.
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
Plaats reactie