Zondag loop ik de halve van Egmond! Vele ander sportusters met mij begrijp ik! Waar vinden we de sportrusten VIP room?
Nog een vraagje over deze week. NIet meer echt lopen dus, alleen maar de 12 minuten loopjes.
Kan het kwaad andere sporten te doen? Ik zou bv nog willen schaatsen op de baan, heel andere belasting, dus lijkt me geen probleem? Misschien opletten om niet echt diep te gaan?
En hebben jullie nog nuttige tips voor zondag?
Zondag Egmond! Andere sporten deze week?
- RunningRob - Sportrusten
Re: Zondag Egmond! Andere sporten deze week?
Haha, een vip room hebben we niet, maar als je een groepje lopers ziet in een zwart 100 dagen shirt, dan weet je wie je aan kunt sprekenMie schreef:Waar vinden we de sportrusten VIP room?
Nee hoor, geen probleem. Je voelt zelf denk ik heel goed aan waar je grenzen liggenMie schreef:Kan het kwaad andere sporten te doen? Ik zou bv nog willen schaatsen op de baan, heel andere belasting, dus lijkt me geen probleem?
Rustig ademhalen, goed drinken de dag(en) ervoor en neem 's morgens ruim voor de start nog een halve liter energiedrank.Mie schreef:En hebben jullie nog nuttige tips voor zondag?
Kom verder op tijd, Egmond is helemaal afgesloten en je wordt met bussen vanuit de omliggende plaatsen naar Egmond gebracht. Maar mijn ervaring is dat de parkeerplaatsen hier ook vol raken en dan is zoeken naar een plekje. Of kom anders met het OV.
Tot zondag!
Blijde groet,
Rob