Training dag verplaatsen
Training dag verplaatsen
In verband met de vertrekdatum van de vakantie heb ik 2 trainingen 1 dag verplaats.
Als ik de training wijzig met de goede datum blijft deze in het schema op de oorspronkelijke datum staan.
Hoe kan ik het aanpassen zodat het ook in het schema op de juiste dag komt te staan.
Als ik de training wijzig met de goede datum blijft deze in het schema op de oorspronkelijke datum staan.
Hoe kan ik het aanpassen zodat het ook in het schema op de juiste dag komt te staan.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Training dag verplaatsen
Hoi Annet,
In het schema blijven ze op de oorspronkelijke dag staan. In het overzicht onder "Mijn trainingen" staan ze met de juiste datum.
met blijde groet,
Rob
In het schema blijven ze op de oorspronkelijke dag staan. In het overzicht onder "Mijn trainingen" staan ze met de juiste datum.
met blijde groet,
Rob
Dank voor je antwoord, duidelijk
-
MarjoleineJC
Aanvullende vraag op dit onderwerp,
Dag 1 van mijn schema start 8/7 is niet zichtbaar op dashboard. Ik heb het wel ingevuld, ook een dag eerder, en staat ook bij mijn trainingen, maar het is niet in het overzicht van het volledige schema zichtbaar. Ook niet als ik de datum aanpas naar 8/7 ipv 7/7
Wat kan/moet ik aanpassen?
Dag 1 van mijn schema start 8/7 is niet zichtbaar op dashboard. Ik heb het wel ingevuld, ook een dag eerder, en staat ook bij mijn trainingen, maar het is niet in het overzicht van het volledige schema zichtbaar. Ook niet als ik de datum aanpas naar 8/7 ipv 7/7
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Dag,MarjoleineJC schreef:Aanvullende vraag op dit onderwerp,
Dit is een 'foutje' in het systeem. Een training die is aangemaakt vóór de startdatum verschijnt niet in het schema. Ik heb het handmatig voor je aangepast.
Ontspannen groet,
Mark
Laatst gewijzigd door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl op 15 jul 2017, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
-
MarjoleineJC
Dank je wel Mark!