Schema invullen

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Mie

Schema invullen

Bericht door Mie »

Ik doe de trainingen nooit precies op de dagen volgens het schema, maar ik neem steeds andere rustdagen. Maar hoe kan ik mijn mijn trainingsgegevens invullen op de dag dat ik werkelijk getraind heb? Het lukt alleen maar op de als trainingsdag geplande dagen. Maar mijn rusthartslag vul ik dan wel in op de dag dat ik hem gemeten heb. Maar dat klopt dan eingnlijk niet met mijn inspanning?
B.v. Ik doe een hoge 1/2marathonhartslag training op dag 35 ipv op dag 34, maar ik vul die trainingsgegevens in op dag 34 . Maar ik vul wel op dag 34 en 35 mijn rusthartslagen in, dag 35 was dus niet mijn rustdag.
RunningRob - Sportrusten

Re: Schema invullen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Mie,

Vul de rustharslagen in op de dag je je ze meet, dan zie je in het schema overzicht de juiste rusthartslag bij de juiste dag.

De trainingen vul je in op de dag dat ze oorsponkelijk gepland staan, en dan verander je de datum naar de dag waarop je de training daadwerkelijk hebt gelopen. Dus stel dag 34 valt op 12-11 maar je loopt hem op 13-11, dan vul je deze in op dag 12-11 waarbij de de datum verandert naar 13-11.

Als je dit hebt opgeslagen en je kijkt later onder "mijn trainingen", dan zie je je training staan met je juiste datum. :)

met blijde groet,

Rob
Plaats reactie