hartslagzones (wielrennen)
hartslagzones (wielrennen)
Hoi, weet iemand misschien waarom er in een Garmin fietscomputer 5 zones worden aangegeven? Ik wil graag de 4 zones uit het 100+ schema in de Garmin zetten, maar de vraag is...welke 4 kleuren (sportrusten) gaat in welke zone (1t/m5) in de Garmin? Iemand een idee? Dank alvast. Joeri
Re: hartslagzones (wielrennen)
Hi Joeri,
Je kan tegenovergesteld gaan instellen.
5 = Rood ( boven je omslagpunt)
4 = Oranje ( tot aan je omslagpunt)
3 = Groen hoog (beenomwentelingen 90 of 100 afhankelijk van je programma)
2 = Groen laag (beenomwentelingen 90 of 100 afhankelijk van je programma)
1 = Grijs ( herstel en uitrij hartslag, ( ook wel "alleen benen laten vallen tempo" genoemd)
Succes groet, Aart
Je kan tegenovergesteld gaan instellen.
5 = Rood ( boven je omslagpunt)
4 = Oranje ( tot aan je omslagpunt)
3 = Groen hoog (beenomwentelingen 90 of 100 afhankelijk van je programma)
2 = Groen laag (beenomwentelingen 90 of 100 afhankelijk van je programma)
1 = Grijs ( herstel en uitrij hartslag, ( ook wel "alleen benen laten vallen tempo" genoemd)
Succes groet, Aart
Re: hartslagzones (wielrennen)
Dag Aart,
Vroeg mij even af wat te eten/drinken als je 2 of 3 uur training op het programma hebt staan. Is een dorstlesser genoeg voor die uren, of moet er meer mee. Hoop dat je daar misschien iets over wilt/kunt schrijven. Ga straks de 3 uur doen. Misschien dat een stukje over voeding/drinken tijdens dit programma wel een mooie toevoeging kan zijn (als video blog). Maar misschien komt dat vanzelf nog verder op in de video’s/het programma.
Dank alvast. Joeri
Vroeg mij even af wat te eten/drinken als je 2 of 3 uur training op het programma hebt staan. Is een dorstlesser genoeg voor die uren, of moet er meer mee. Hoop dat je daar misschien iets over wilt/kunt schrijven. Ga straks de 3 uur doen. Misschien dat een stukje over voeding/drinken tijdens dit programma wel een mooie toevoeging kan zijn (als video blog). Maar misschien komt dat vanzelf nog verder op in de video’s/het programma.
Dank alvast. Joeri