Berenloop Terschelling 2018

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Petra Pol

Berenloop Terschelling 2018

Bericht door Petra Pol »

Afgelopen zondag heb ook ik aan de Berenloop op Terschelling meegedaan. Elke halve marathon die ik daar al heb gelopen, was ik een beetje jaloers op de marathon lopers die halverwege het eiland nog een heel stuk rechtdoor mochten terwijl ik al linksaf moest richting het Noordzee strand. Nou ik heb het geweten hoor! De eerste helft van de marathon heb ik heerlijk gelopen. Wel op een iets hogere hartslag dan waarop ik had getraind, maar het voelde heel goed. Maar na dat hele stuk rechtdoor kom je op een gegeven moment wel in de duinen, en dat was nou niet bepaald iets wat ik in de vlakke omgeving van Leeuwarden heel erg goed getraind had. Dus na zo'n 25 km hadden mijn bovenbenen het wel gehad. Mijn tempo liep ontzettend hard terug en op 30 / 32 km heb ik serieus overwogen om er mee te stoppen. Echter, de prachtige omgeving van Terschelling, het geweldige enthousiasme van het publiek, maar vooral ook van alle vrijwilligers op de verzorgingsposten zorgden ervoor dat ik toch door wilde gaan. Met uiteindelijk een zeer feestelijke finish in West-Terschelling. De laatste kilometer werd ik echt gedragen door alle aanmoedigingen en ben ik gefinisht in 4.26.56. Ik ben supertrots op mezelf dat ik het heb uitgelopen. Aan mijn conditie en hartslag heeft het absoluut niet gelegen, maar voor mijn beenspieren is het ontzettend zwaar geweest :D
RunningRob - Sportrusten

Re: Berenloop Terschelling 2018

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je mooie verhaal! Gefeliciteerd met je prestatie! Hulde! :D :D

Blijde groet,
Rob

https://www.sportrusten.nl/marathonhelden/
Plaats reactie