Advies fietsprogramma naast Amsterdam Marathon

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
frankbruining

Advies fietsprogramma naast Amsterdam Marathon

Bericht door frankbruining »

Hey,

Ik ben de training begonnen voor de Marathon in Amsterdam. Het wordt mijn 7e marathon in 4 jaar. Deze keer gekozen voor Sportrusten als experiment. Ziet er allemaal goed uit en heb er zin in.

Ik fiets ook sinds een paar maanden als herstel/conditie-opbouw en omdat het best leuk is ;-)

Ik zag het Sportrusten fietsprogramma van Aad Vierhouten, maar dat lijkt me wat veel om naast dit programma te doen. Of niet @koendejong?
Zijn er misschien tips om het fietsen aanvullend te laten werken in dit schema naar Amsterdam?

Thanks!
RunningRob - Sportrusten

Re: Advies fietsprogramma naast Amsterdam Marathon

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Frank,

Tenzij je voor de triathlon aan het trainen bent, zou ik mijn focus even op het lopen houden, en geen twee 100 dagen programma's tegelijk afwerken :)

Dit betekent niet dat je best een ritje mag maken. Als iemand een tweede sport doet naast het hardlopen, advisieren we de training "Vogels kijken" te laten vervallen en op deze dag de tweede sport te doen. Dus in plaats van "Vogels kijken" zou je kunnen gaan fietsen.

Kun je hier mee verder?

Blijde groet,
Rob
frankbruining

Bericht door frankbruining »

Dank je wel Rob. Ik snap het. Ik ben wel stiekem aan het kijken naar een Triathlon, maar geen specifieke plannen nog ;-)

Het was trouwens ook niet de bedoeling om een 100 dagen plan voor het fietsen te doen. Maar meer als aanvulling. Ik dacht dat Koen dat ook deed.

Ik red me verder prima.

Fijne dag verder!
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Super, Succes!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie