12 min training
12 min training
Hoi
Als ik mijn 12 min training in wil voeten zegt hij dat ik een rustdag heb en kan ik alleen rushpols invoeren
Groet Hendrien
Als ik mijn 12 min training in wil voeten zegt hij dat ik een rustdag heb en kan ik alleen rushpols invoeren
Groet Hendrien
- RunningRob - Sportrusten
Re: 12 min training
Ben je hier zeker van? Of probeer je op de verkeerde dag de 12 minuten in te vullen.
Er zou een knop "training invoeren" moeten verschijnen...
Mocht dit niet het geval zijn laat het even weten, dan laat ik Mark er even naar kijken.
Blijde groet,
Rob
Er zou een knop "training invoeren" moeten verschijnen...
Mocht dit niet het geval zijn laat het even weten, dan laat ik Mark er even naar kijken.
Blijde groet,
Rob
Het lukt echt niet. Er staat wel training invoeren en als ik daarop druk geeft hij aan dat ik een rustdag heb. De eerste 12 min heb ik op een eerdere trainingsdag ingevoerd omdat ik een training niet gelopen had. De 2 e deed hij ook niet. Groet
- RunningRob - Sportrusten
Ah, je moet de training invullen op de dag dat de training oorspronkelijk ingepland stond.
Daarbij kun je dan de datum aanpassen naar de datum waarop je de training daadwerkelijk hebt gelopen.
Werkt dat wel?
Groet,
Rob
Daarbij kun je dan de datum aanpassen naar de datum waarop je de training daadwerkelijk hebt gelopen.
Werkt dat wel?
Groet,
Rob
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Ha Hendrien,
Dit probleem is zojuist verholpen.
Succes met je 10 kilometer morgen!
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Ha Mark en Rob
Dank voor jullie antwoord.
Lekker gelopen vandaag. Jammer van de regen. Geen pr maar dat kon ook niet op dit parkoers. ( als je 3 x voor rood stoplicht moet wachten haha). Maar vooral gezellig en lekker kunnen lopen
Groet Hendrien
Dank voor jullie antwoord.
Lekker gelopen vandaag. Jammer van de regen. Geen pr maar dat kon ook niet op dit parkoers. ( als je 3 x voor rood stoplicht moet wachten haha). Maar vooral gezellig en lekker kunnen lopen
Groet Hendrien