zonepointer polar ignite

Plaats reactie
Andy Veelenturf

zonepointer polar ignite

Bericht door Andy Veelenturf »

Ik kom er niet uit hoe ik een zonepointer op mijn polaroid ignite kan zetten. Ik wil een "waarschuwing" (trilling) als ik boven een bepaalde hartslag kom. Hoe kan ik dat instellen?
RunningRob - Sportrusten

Re: zonepointer polar ignite

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Andy,

Je gaat naar https://flow.polar.com/ en daar kun je een account aanmaken (als je die nog niet hebt).
Als je ingelogd bent en je klikt op je naam in de rechterbovenhoek dan verschijnt er een menu, je kiest "Sportprofielen"
Selecteer het profiel "Hardlopen", binnen dit profiel kun je je zones instellen.

Als je daarna synchroniseert met je Ignite is deze ingesteld op deze hartslagzones (dit kan via de kabel maar ook via Bluetooth met je telefoon als je daar de Polar app op hebt staan).

Als je dan een training start, met als sport "Hardlopen", dan kun je het zonepointer scherm voorzetten en dan ga je in de gewenste zone lopen. Druk op dat moment een aantal seconden op de "OK" knop, er verschijnt een melding dat je in de gewenste zone loopt. Je Ignite gaat nu trillen als je buiten de zone loopt.

Je kunt op de website ook een training aanmaken in je dagboek, je kunt dan een doel instellen (b.v. 5 km D2) en als je daarna synchroniseert met je hartslagmeter dan kan je de ingevoerde training selecteren als je op de "Start training" knop drukt, je hoeft dan niet een zonepointer in te stellen want hij weet dan al in welke zone je wilt lopen.

Is dit een antwoord op je vraag?

Blijde groet,
Rob
Andy Veelenturf

Re: zonepointer polar ignite

Bericht door Andy Veelenturf »

Super bedankt! Die profielen had ik gevonden maar die laatste tips zijn voor mij echt nieuw! Dank je wel!!
Plaats reactie