Hi,
Bij veel van de filmpjes, eigenlijk bij geen van de filmpjes, loopt het beeld en het geluid gelijk.
Was me al vaker opgevallen vooral bij filmpjes van Janneke. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Heb meer dan voldoende bandbreedte en prima wifi dus daar zit het probleem niet, zeker daar andere downloads en bijv youtube dit euvel niet hebben.
Geluid filmpjes niet synchroon
- Janneke - Sportrusten
Re: Geluid filmpjes niet synchroon
Hoi beste Wesley,
Wij hebben ook gemerkt dat er wat mis gaat met het geluid en de filmpjes.
Jij hebt het vooral bij mijn filmpjes. Op mijn laptop zie ik mijn filmpjes wel gelijk lopen en de filmpjes van Marieke en Brenda achter lopen.
We gaan de filmpjes opnieuw opnemen de komende weken zodat ze in de toekomst wel gelijk lopen.
Dank je wel voor je reactie. Ik moet dan toch ook nog even laten bekijken waardoor mijn filmpjes ook niet synchroon lopen... We gaan op onderzoek uit.
Groetjes Janneke
Wij hebben ook gemerkt dat er wat mis gaat met het geluid en de filmpjes.
Jij hebt het vooral bij mijn filmpjes. Op mijn laptop zie ik mijn filmpjes wel gelijk lopen en de filmpjes van Marieke en Brenda achter lopen.
We gaan de filmpjes opnieuw opnemen de komende weken zodat ze in de toekomst wel gelijk lopen.
Dank je wel voor je reactie. Ik moet dan toch ook nog even laten bekijken waardoor mijn filmpjes ook niet synchroon lopen... We gaan op onderzoek uit.
Groetjes Janneke