Ik heb nu bijna een week niet gelopen. Ik wil wel weer maar het lijkt alsof ik niet kan en ik ben ongewild aan het afvallen, terwijl ik juist op gewicht moet blijven maar het lukt domweg niet om meer te eten. Ik heb eigenlijk geen eetlust meer.......
Ik heb adhd, m'n hoofd zit vol met 17 rollercoasters die dwars door elkaar razen. Er gebeurt momenteel veel privé. Zo ongeveer de ene na de andere emotionele ramp krijg ik te verstouwen. En er lijkt maar geen eind aan te komen. Kom ik eindelijk in rustiger vaarwater, springt er weer een konijn uit de hoge hoed.
Ik was bezig met van 5 naar 10 km te gaan middels 100 dagen. Ik wilde de halve marathon op Texel gaan lopen maar toen dat eind april werd afgelast zakte m'n motivatie helemaal in. De wedstrijden die ik voor mezelf ook graag wilde rennen begin mei, werden ook afgelast. Ik heb anderhalve week geleden ruim 7k gerend bij een run van de sportschool. Daarna nog 2 trainingen en nu is de koek op. Ik slaap hartstikke slecht, heb veel vermoeidheidshoofdpijn, leef de laatste dagen zo'n beetje op paracetamol.
Kan ik ondanks deze toestand gaan rennen? Ik heb het gevoel dat ik snel inzak en amper kan beginnen. Ik voel me zó brak.........
Zou ik 2 weken alleen maar kunnen vogels kijken? Of is dat niet zinvol? En stel dat dat niet lukt, wat dan? Hoe sleep ik mezelf ertoe? En hoeveel kilometer zou ik kunnen? Ik kan mezelf iets te goed overschatten vandaar dat ik jullie vraag om concrete handvatten, ik krijg ze niet meer bedacht.
Ik heb een Stryd. M'n cp is 195. Zou ik kunnen lopen met Stryd? Of juist niet? Met Stryd kom ik niet over m'n max. Met vogels kijken ook niet. Ik weet 't ff zelf niet meer.
Ik wil graag uit deze impasse.
Graag jullie input