Zijn de weekdagen heel strikt?

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Bruno Emans

Zijn de weekdagen heel strikt?

Bericht door Bruno Emans »

Ik heb mijn schema gemaakt met uiteindelijk een marathon op zondag (16 oktober, Amsterdam. Yeah. Mijn eerste, heel spannend).

In het schema zijn mijn loopdagen dan op zaterdag, maandag, woensdag en donderdag.
Hoe strikt zijn die dagen, en mag ik ze ook op een andere dag doen? Voor mij zouden andere dagen idealer zijn.
Of kom ik dan aan het eind in de knoop?
Als ik andere dagen mag nemen, waar moet ik dan wel rekening mee houden? (Welke trainingen en rustdagen in welke volgorde, etc)

Ik hoor het graag
---
Een lichaam vol beweging, een hart vol liefde, een hoofd vol vrijheid
RunningRob - Sportrusten

Re: Zijn de weekdagen heel strikt?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Bruno,

Je kan de week zelf indelen, ga daarvoor naar "Mijn schema" en klik op "Gegevens aanpassen"
Dan kun je zelf de dagen instellen onder "Standaard weekindeling". Let er even op dat alle trainingen 1 keer in een week voorkomen en dat je 3 rustdagen hebt.

Probeer je schema zo in te delen dat je geen twee rustdagen achter elkaar hebt, dan kun je voor de rest geen fout doen.
Je traint dan ergens in de week twee dagen achter elkaar. Ik vind het prettig om dan één van deze twee dagen te gaan "Vogels kijken".

Als je de weekindeling bekijkt onder "Mijn schema", dan zie je rechts van het weeknummer een pennetje op een kladblok. Als je hier op klikt kun je de indeling van die week aanpassen, mocht je in een week eenmalig de indeling willen veranderen.

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie