Ik vroeg me af of het ook mogelijk is het 100 dagen schema ook tijdelijk even te 'pauzeren'. Na ongeveer 2 weken vanwege ziekte letterlijk 'uit de running' te zijn geweest merkte ik dat het de weg wat kwijt was: de motiverende emails lopen dan namelijk niet meer synchroon met waar ik op dat moment zelf in het schema zat. In het begin probeerde in de achterstand 'in te halen', maar het lukte niet om de achterstand in te lopen. Het is na een tijdje best demotiverend, omdat je dan steeds het gevoel hebt dat je achterloopt. Nu ben ik volgens het 100 dagen programma officieel klaar met mijn 10km, maar ik ben dus zelf nog helemaal niet zo ver. T.z.t. wil ik wel weer een nieuw 100 dagen programma starten voor de halve marathon, maar ik vind het dan wel fijn om te weten of (en hoe) ik het programma even tijdelijk kan pauzeren als dat nodig is.
Daarnaast vroeg ik me af: komt er in de nabije toekomst ook een app beschikbaar? Ik gebruik sportrusten zelf - zoals waarschijnlijk veel andere gebruikers - altijd op mijn telefoon en ik zou het voor de toegankelijkheid wel echt een enorme verbetering vinden als in ieder geval de trainingsschema's ook via aan app te benaderen zouden zijn. Het voelt nu altijd een beetje als een omweg (en, excuus, soms ook wat gedateerd
Hartelijke groeten!
Jantine